CollectSign ügyfélinterjú (HR-GROUP)

közzétéve: 2022. március 22., kedd
  • Mikor és milyen okok miatt döntött úgy, hogy vállalkozásában pozitív változást szeretne, és bevezetné a CollectSign szolgáltatását?
    Környezetünk védelme és a papíralapú folyamatok digitalizálása mindig is prioritást élvezett nálunk a cégben. Nem is volt kérdés, hogy erre a változásra vágytunk! Az pedig márcsak hab a tortán, hogy a CollectSign papírmentes megoldása Ügyfeleink számára is jóval kedvezőbb. Hisz megkönnyíti a szerződések aláírását és  akártávolról is intézhetővé válik a zügyintézés, nem szükséges közvetlenü ltalálkozni. Ezáltal pedig több időt spórolunk, gyorsabbá váltak az előkészítő munkák is.
  • Mivel lett hatékonyabb a napi munkavégzésük a CollectSign bevezetése óta?
    Azt bátran kijelenthetjük, hogy a CollectSign bevezetése óta valóban hatékonyabbak vagyunk, hisz sok-sok időt spórolunk akár az előkészítő munkák által is. Továbbá nem kell időt sem töltenünk az utazással sem, Ügyfeleink akár a távolból is elvégezhetik ezt a feladatot. Nincs szükség személyes jelenlétre, ami jelentősen hatékonyabbá teszi a munkavégzésünket, hisz akár percek alatt elintézhetünk egy ügyet és a munkavállalóink is hamarabb veszik fel és teszik le a munkát.
  • Munkatársai mennyire gördülékenyen tanultak bele az új rendszerbe? Volt-e fennakadás?
    Gördülékenyen tanultak bele a rendszerbe. A szerződések előkészítésének kiküldése nem okozott fennakadást, az alkalmazás során jelzett felhasználói könnyítést segítő fejlesztésekre, pedig abszolút nyitott és segítőkész, a szolgáltató.
  • Milyen pozitív tapasztalatokkal lett vállalkozása gazdagabb a CollectSign bevezetése óta?
    Számunkra a legnagyobb érték, a papírmentesség. Büszkeséggel tölt el, hogy cégünk papírmentessé vált a CollectSign által.
    Felhozhatjuk még abszolút pozitív változásnak a gördülékenységet, hisz mentesültünk a helyszíni aláírások terhétől. A munkavállalók számára sem okoz problémát a rendszer elsajátítása, hiszen gyorsan és könnyen fogadják be az új technológiát a mindennapjaikba.
  • Gondolta volna, hogy ezzel a szolgáltatással vállalkozása mennyi pozitív változást generál a környezetvédelem felé is? Erre igazán büszkék lehetnek!
    Abszolút, számunkra ez prioriás volt, így emiatt léptünk erre az útra!
  •  Kérjük értékelje a kapcsolattartásunkat. Mennyire volt gyors az ügyintézés, a kapcsolat felvételétől kezdve? Elégedett az ügyfélszolgálatunkkal?
    Igen, hiszen gyorsak és abszolút segítőkészek voltak. A rendszer képes együtt fejlődni a felhasználói tapasztalatokkal és az igényekkel, ami igazán fontos.
  • Az Ügyfelek, hogy fogadták a CollectSign bevezetését?
    Helyszíni aláírást könnyedén fogadták, a távoli aláírásoknál a munkavállói oldalon volt egy-két fennakadás. A regisztrációs folyamat ugyanis nem mindenki számára volt egyértelmű. Utóbbi esetben már több kisebb változtatás is történt a CollectSign által, így már már határozottan könnyebb a folyamat.
  • A gyorsasággal mennyire elégedettek?
    A rendszer jól működik mobilnetről és wifiről is, nincsenek fennakadások. 

 

 
Scheich Zoltán

gazdasági vezető
HR-GROUP
zoltan.scheich@hr-group.hu

 

 

 
Oszd meg ismerőseiddel!
A weboldal cookie-kat használ Adatkezelési szabályzatértem