Interjú a Collect Sign-ról

közzétéve: 2023. augusztus 24., csütörtök

Mindig fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése, épp ezért döntöttünk amellett, hogy nemcsak Kérdezz-Felelek rovatot indítunk, de néhány kérdésben felmérjük szolgáltatásaink színvonalát két nívós partnercégünk jóvoltából. Köszönjük ezúton is a HR-GRUP, illetve a Biggeorge Holding munkatársainak, hogy őszinte válaszaikkal segítik fejlődésünket.

Lássuk tehát az interjút:

- Mikor és milyen okok miatt döntöttél úgy, hogy vállalkozásodban pozitív változást szeretnél, és bevezetnéd a CollectSign szolgáltatását?

HR-G.: Környezetünk védelme és a papíralapú folyamatok digitalizálása mindig is fontos volt számunkra, továbbá ügyfeleink számára is megkönnyíti a szerződések aláírását, mivel így kizárólag egyszer szükséges aláírniuk, és távolról is bármikor aláírhatnak. Gyorsabbá váltak az előkészítő munkák is.

B.G.: A döntés februárban fogalmazódott meg annak kapcsán, hogy a januári bérmódosításokat követően egyértelművé vált, nem szeretnénk a továbbiakban is a hagyományos módon készíteni, aláíratni és tárolni a kollégák munkaügyi dokumentumait.

 

- Mivel lett hatékonyabb a napi munkavégzés a CollectSign bevezetése óta?

HR-G.: Gyorsabbá váltak az előkészítő munkák, megkönnyíti a szerződések aláírását (egy aláírás, nem szükséges a személyes jelenlét), a munkavállalók hamarabb vehetik fel a munkát.

B.G.: Egyelőre még csak a bevezetésnél tartunk, de az már egyértelmű, hogy sokkal gyorsabban el tudjuk érni vele a kollégákat minden irodánkban, nem kell bajlódnunk a nyomtatással és postázással, ami rengeteg időt takarít meg számunkra.

 

- A munkatársak mennyire gördülékenyen tanultak bele az új rendszerbe? Volt-e fennakadás?

HR-G.: A szerződések előkészítése, kiküldése gördülékeny, az alkalmazás során jelzett felhasználói könnyítést segítő fejlesztésekre nyitott a szolgáltató.

B.G.: Nagy részük az általam tartott online tájékoztató és a rendelkezésünkre bocsátott felhasználói segédletek segítségével megoldotta a telepítés és a regisztráció lépéseit, utána pedig aláírta az első dokumentumot, úgyhogy gördülékenynek mondanám. Fennakadás apróságokból adódott – pl. a több Host-hoz is regisztrált kolléga e-mail címében a nagy- és kisbetűk használata nem volt egységes a feltöltéskor, ami miatt nem tudott a kolléga mindenhova regisztrálni, de ezt a hibát nagyon gyorsan orvosolni tudtuk a support kollégáitok segítségével.

 

- Milyen pozitív tapasztalatokkal lett a vállalkozás gazdagabb a CollectSign bevezetése óta?

HR-G.: A helyszíni aláírások gördülékenyek, a munkavállalók gyorsan és könnyen elfogadják az új technológiát. Papírmentesség.

B.G.: Számomra mind a szolgáltatás maga, mind a CollectSign csapat támogató hozzáállása nagyon pozitív. Nem mindig ezt tapasztaljuk a szolgáltatók részéről sajnos. A könnyen kezelhető rendszer megismerése után számos kolléga érkezett javaslatokkal arra vonatkozóan, hogy mi másra is használhatnánk még ezt a rendszert a munkajogi dokumentumok készítésén kívül, ami további egyszerűsítést és papírmentes munkát tenne lehetővé.

 

- Gondoltad volna, hogy ezzel a szolgáltatással vállalkozásod mennyi pozitív változást generál a környezetvédelem felé is? Erre igazán büszkék lehettek!

HR-G.: Igen, az első kérdésben tervezettek miatt is léptünk erre az útra.

 

- Kérjük, értékeld a kapcsolattartásunkat. Mennyire volt gyors az ügyintézés a kapcsolat felvételétől kezdve? Elégedett vagy az ügyfélszolgálatunkkal?

HR-G.: Gyors, segítőkészek, nyitottak az változásokra, a rendszer képes együtt fejlődni a felhasználói tapasztalatok generálta igényekkel.

B.G.: Minden nagyon gyorsan, a megbeszéltek szerint zajlott. Úgy érzem, hogy minden segítséget és információt megkaptunk ahhoz, hogy a rendszer bevezetése és használata elindulhasson, és lehetőleg zökkenőmentesen működjön. Istvánnak mindig volt ránk ideje, és agilisan igyekezett alkalmazkodni a menet közben felmerült változásokhoz, pl. több host-os struktúra. Hasznos volt, hogy a rendszert ismerve együtt tudott velünk gondolkodni abban, hogy mi lesz számunkra a megfelelő megoldás.

 

- Az ügyfelek hogyan fogadták a CollectSign bevezetését?

HR-G.: A helyszíni aláírást könnyedén fogadták, a távoli aláírásnál a munkavállalói oldalon a regisztrációs folyamat nem mindenki számára gördülékeny. Utóbbi esetében a több kisebb változás történt már, melyek javítottak a folyamaton.

B.G.: Egyelőre ügyfelek felé nem használjuk, kizárólag belső használatra szolgál.

 

- A gyorsasággal mennyire vagytok elégedettek?

HR-G.: A rendszer jól működik (mobilnet, wifi), nincsenek fennakadások.

B.G.: Maximálisan.

Válaszd te is a könnyebb adminisztrációt a tisztább, élhetőbb környezetet! Keress minket, ha meggyőzött a CollectSign, és szeretnéd bevezetni a mindennapjaidba! Várjuk üzeneted az info@alairom.hu címre

 

Oszd meg ismerőseiddel!
A weboldal cookie-kat használ Adatkezelési szabályzatértem