Az Ön cége üzemeltet CRM/ERP rendszert?
Szeretjük a kihívásokat, és a 2024-es évet a változások és az új megvalósítások lehetőségeinek kiaknázásában látjuk. Korábban már szóltunk arról, hogy milyen újításokkal kezdtük ezt az esztendőt, de most jöjjön egy újabb részlet az idei kosarunkból, annak tanúságaként, hogy a tudásunkat másokkal is szívesen megosztjuk…
Lássuk, hogyan vélekedik az első CRM/ERP rendszert üzemeltető cég a CollectSign rendszer API interfész illesztéséről és a szolgáltatás hatékonyságáról.
Előzmény:
Az InfoScope Kft. 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel és fejlesztő csapattal rendelkező cég. Már több mint 20 éve vagyunk az informatika világában, és ezen belül is a fő profilunk a PKI technológiához és rendszerbiztonsághoz kötődő alkalmazások fejlesztése, melyek segítenek a vállalkozásoknak a költségek csökkentésében, a folyamatok átláthatóságának növelésében, és biztosítják a virtuális világban a felhasználók és az elektronikus dokumentumok hitelességét.
Az InfoScope Kft. munkatársai megfelelő szakmai tudással és gyakorlattal rendelkeznek a magas fokú biztonságot igénylő rendszerek fejlesztéséhez, ennek köszönhetően partnereink részére folyamatosan minőségi biztonsági megoldásokat szállítunk. Több termékünk a legmagasabb IT biztonsági szinten (CC EAL 4+) került auditálásra. Talán a fentiekből is kitűnik elhivatottságunk, és elmondhatjuk, hogy a hosszú évek alatt jelentős mennyiségű tapasztalattal és tudással sikerült gazdagodnunk.
Jelen:
Ettől az évtől kezdve lehetőséget szeretnénk nyújtani azon informatikai cégeknek, akik saját CRM/ERP rendszerrel rendelkeznek, hogy ügyfeleik részére pár hetes fejlesztést követően API illesztéssel nyújthassák az elektronikus dokumentumkezelés folyamatait, mint értéknövelt szolgáltatást…
Amennyiben Ön is szeretné megismerni az API illesztés lehetőségét, akkor egy 1 órás online megbeszélés keretein belül szívesen a rendelkezésére állunk. Az alábbi címre kérnénk a megkeresést megküldeni: info@alairom.hu; Tájékoztatás kérése CRM/ERP rendszer illesztéshez.
Az első fecske az ERP világából a DAG Ideas Kft.
A Dag Ideas Kft. (https://dagideas.hu/) vállalatok részére nyújt komplex digitális megoldásokat. Fiatalos lendülettel és elhivatottsággal rendelkező cég, akik mindig is az innovatív megoldásokat keresték és keresik az informatika világában ügyfeleik számára. A mai rohanó világban pedig mindenki tudja, hogy az idő pénz, és egy fejlesztés mindig is rengeteg előkészítő munkával, tervezéssel és befektetett energiával jár, amely esetenként éveket is jelenthet.
Miért döntöttetek az InfoScope Kft. mellett?
Több cégnek és szolgáltatásnak is utánanéztünk az interneten. Próbáltunk minden információt kinyerni a weboldalakból. Az alap kérdések, amelyre a válaszokat kerestük a szolgáltatásban, az az ügyfeleink részéről felmerült igények voltak. A www.alairom.hu oldalon lévő információk alapján az Infoscope Kft. szolgáltatása bizonyult a legtöbb felhasználói területet és igényt lefedő alkalmazásnak, ezért kezdtük el velük az egyeztetést.
Csak az interneten lévő információk döntöttek?
Nem. A kiinduló pontot az interneten fellelhető információk jelentették, majd az első telefonos megkeresés, ezt követően pedig a személyes találkozás és egyeztetés során már láttuk, hogy jó irányba haladunk. Minden kérdésünkre korrekt és gyors választ kaptunk. Valamint tesztelésre is volt lehetőségünk, amely meggyőzött minket is és azt a saját ügyfelünket is, aki igénybe kívánta venni a szolgáltatást.
Mennyire volt bonyolult az API interfész illesztés?
Az API illesztést egy Titoktartási Nyilatkozat aláírása előzte meg, melyet követően megkaptuk a fejlesztői dokumentációt és közvetlen Jira felületen keresztül egy kapcsolattartói felületet. A dokumentáció átolvasása és tanulmányozása után kértünk egyeztetésre időpontot, ahol a saját igényünket meghallgatva kaptunk választ és javasolt fejlesztői megoldásokat. A dokumentáció nemcsak leírást, hanem példákat is tartalmazott, amely megkönnyítette az elvégzendő feladat felmérését, behatárolását. Csupán két alkalommal kellett összesen 1 óra időtartamot egyeztetnünk, mert az apróbb kérdéseket már a felületen keresztül tudtuk menedzselni a műszaki területtel.
Megoszthatunk néhány képet az ERP rendszeretekről az illesztést követően?
Természetesen igen.
Mikor tervezitek, hogy az éles rendszert átadjátok az ügyfeleiteknek?
Jelenleg a teszt üzemmódban vagyunk, szeretnénk minden funkciót leellenőrizni, de véleményem szerint május második felében befejezzük a fejlesztést, és júniusban már az új funkciókkal is támogathatjuk az ügyfeleinket!
Tudnád ajánlani másoknak is a szolgáltatás illesztését?
Természetesen igen. Nem kellett egy hónap, és az ERP rendszerünk teljes egészében tudja az InfoScope Kft. által nyújtott teljes szolgáltatási palettát. Itt nem csak a digitális aláírásról beszélek, amelyet a mai világban már nagyon sok cég használ. Nem kellett a különböző alkalmazásokat külön megvásárolni, ha saját tanúsítvánnyal rendelkezik a cég egy tanúsítvány kiállító cégtől, mert az egyszerűen beállítható volt. A rendszer tudja a biometrikus aláírást is, amit szerintem nem sok cég tud jelenleg a piacon…
Ha szükséged lenne még néhány információra, ne habozz! Írd meg nekünk, miben segíthetünk, és lehet, hogy a következő körben a te kérdésedet dolgozzuk fel: info@alairom.hu Ha telefonon érdeklődnél, itt éred el ügyfélszolgálatunkat: +36 70 / 610 6963
Lépjen velünk kapcsolatba
https://alairom.hu/kapcsolat.html